Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 3 listopada 2011

z ptaszkiem

Na początku miałam inną wizję tej kartki, a skończyło się na tym, że jest cukierkowo. Lubię kolor różowy w moich pracach i już! :)
Brzegi poszarpałam, potuszowałam i pomalowałam białą farbą akrylową.
Duża ramka pod ptaszkiem jest zembossowana i pomalowana różowym :) lakierem do paznokci.






Ptaszek został wycięty z papieru Galerii Rae, papiery użyte w pracy są z ILS, kwiatki wykonałam samodzielnie.


Pracę zgłaszam na wyzwania:
- Romantyczny ILS Mapka #2
- Blog Kraetywny # 1 Wyzwanie – W moim tajemniczym ogrodzie…
- Pixie Dust Paperie Pixie Challenge ~ October 2011 - "Birdsong"
- The Pink Elephant - TPE123
- Lollipop Crafts Challenge # 55 Anything Goes
- Crafty Cardmakers Challenge #55 Colour Combo
- Creative Card Crew Fall'in for you


Dziękuję za wszystkie przemiłe słowa pod poprzednimi postami :*
Cieszę się, że od czasu do czasu macie ochotę tu do mnie zaglądać :)

Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. What a beautiful card - I like the bird and flower very much. Thank you for sharing it with us at Crafty Cardmakers...

    Jackie x

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka jest różowa, ale na cukierkową wcale mi nie wygląda. Śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka!jestem pod wrażeniem,kwiatuszek cudo...jak ty je robisz;)?
    pozdrawiam
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Absolutely beautiful card!
    Thanks for joining us at Lollipop Crafts this week.
    Good Luck!
    -Sony
    Sonia-Studio60

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahhh..... so lovely, thanks for playing along with Pixie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wizytę u mnie :-)
    kartka jest super!Bardzo optymistyczna:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Such a pretty little bird on your lovely card. Thank you so much for joining us at Craft Cardmakers this time and we hope to see you again soon.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten ptaszek swoją prostotą i szarością superowo przełamuje słodkość - nie przepadam za różowym, a w tej kartce się zakochałam! Z drugiej strony, chyba tylko taka cukierkowa oprawa może tak wyeksponować takiego szaraczka:) Zakochałam się w niej...
    pozdrawiam
    P.S. zapraszam do odwiedzin u mnie i udziału w candy:)

    OdpowiedzUsuń