Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 27 listopada 2011

Podziękowanie

Na prośbę koleżanki powstało podziękowanie dla bardzo miłej i uczynnej kobiety.
Wykorzystałam papiery UHK-owe, galerii Rae i galerii papieru. Ćwiek pochodzi ze scrap.com.
Jest też trochę embossingu i niebieskie kwiatki,które zrobiłam wg kursu Kasi. Co prawda moje nie są w ogóle do nich podobne, ale z efektu i tak jestem zadowolona :)








Pracę zgłaszam na wyzwania:
- CREATIVE INSPIRATIONS Challenge 139 - Winter Colours!
- PaperPlay Challenges '11 - Week 47 - Being Thankful
- CropStop Challenge #47: Be Thankful!
- s'Sketches ss90+bonus26
- The Pink Elephant - TPE126
- Creative Card Crew Monochromatic
- ABC Challenge D... for Dazzle!!


Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. Beautiful card! Great colors and details. Thanks for playing along with our CropStop Challenge Blog.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, no i niebieska.... CUDO :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorgeous card hun! Thanks for playing along with our Winter Colours theme at Creative Inspiraitons! xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna. Podobają mi się dopracowane szczególiki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Очень красиво!Спасибо за участие в блоге СКЕТЧИ))

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful card! Thanks so much for joining us at ABC this week
    Hugs Julie P

    OdpowiedzUsuń
  7. What a beautiful card indeed! Thanks for joining CropStop's Thanksgiving Challenge!

    Kathleen
    Blog: Creo by Lady Katutz at http://creobyladykatutz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. So delicate - love what you created. Thanks so much for joining us on Paperplay this week.

    OdpowiedzUsuń
  9. Majstersztyk po prostu! Bardzo ładna, delikatna i wyrazista równocześnie - śliczna:)
    pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka śliczna. Pięknie wkomponowałaś tą rameczkę a moje nadal leżą w pudełku:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń