Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 14 listopada 2011

zawieszka

W ramach podziękowań dla pewnej miłej pani kupiłam tajemniczy zielony prezent. Do niego dołączyłam taką oto zawieszkę:


Jakość zdjęcia nie najlepsza, ale mam tylko to jedno, zrobione przed wyjściem.

Do zrobienia zawieszki użyłam papierów i stempla Lemonade i tam chciałabym zgłosić moją pracę - Lemonade Challenge # 30 - wręczamy prezenty.
Mam nadzieję, że ten jeden bilecik do prezentu Lemonade mi uzna, bo nie jestem pewna czy nie miało być ich kilka :) Ale niestety nikt więcej nie zasłużył na takie maleństwo :P


Zawieszkę zgłaszam także na wyzwanie Allsorts Week 129 - Black and White plus One


Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. Witam:) Z przyczyn ode mnie nie zależnych byłam zmuszona do zmiany nazwy bloga z muniana.blogspot.com na muniawnorwegii.blogspot.com. Bardzo proszę o zmianę adresu bloga w podlinkowanym zdjęciu z informacją o candy oraz jeśli masz mnie na liście obserwowanych blogów, również proszę o zmianę nazwy strony. Bardzo przepraszam za zamieszanie. Pozdrawiam cieplutko
    Munia:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Great tag and it looks fantastic with the green together with the black and white
    Thanks for joining Allsorts this week and good luck
    Hugs, Jill

    OdpowiedzUsuń
  3. Such a lovelyy tag and the colour combo works perfectly.

    Thank you so much for joining in at Allsorts Challenge this week and good luck.

    B x

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny bilecik! Dzięuję za udział w wyzwaniu. Pozdrawiam, Encza

    OdpowiedzUsuń
  5. Stunning tag, I love the colour combo and all the detail!
    Thanks for entering my Black/White plus one challenge for Allsorts this week and good luck!
    Love Nicola xxx

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że do mnie zajrzałaś! Dzięki temu trafiłam tutaj i mogę sobie popodziwiać! Kartkowo, kolorowo i bardzo przyjemnie = będę często zaglądać!
    Dziękuję za udział w moim candy!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. prześlicznie:) przy okazji zaparaszam na candy:)

    OdpowiedzUsuń