Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 27 października 2011

Bardzo prosta

Sama nie wiem, jakoś ostatnio kurczy mi się dzień, to chyba wina pogody i tego, że szybko robi się ciemno. Nic mi się nie chce, najchętniej cały czas bym spała. Już trzeci dzień boli mnie głowa. Czekam na to, aż pogoda się ustabilizuje i powrócę do normy :)
Dosyć tego narzekania :) dziś się zmobilizowałam i powstała taka skromna kartka:


Nie mam pojęcia dlaczego na zdjęciu powstał brzydki cień na camei. Nie używałam lampy błyskowej.

Tutaj zdjęcie przy lampie ( niestety bardzo przekłamane kolory):


A tu camea w przybliżeniu (pokryłam ją crackle accent)



Digi stempel jest autorstwa Asia3city i pochodzi z digi-scrap.pl


Kartkę zgłaszam na wyzwania:
- Didi-scrap #14 Inspiracja Fotografią
- Scrapgaleria CRAFT MAPKA nr 9
- UHK Gallery PAPER MINT - kwiatki zostały wykonane z miętowego papieru
- Paper Sundaes Challenge #92 - Sundae Bar - using flowers, black, sparkle and distressing
- Charisma Cardz Challenge #43 - Anything Goes!


U Liftonoszek trawa słodki tydzień, przez kilka kolejnych dni będzie można zgarnąć garść cukierków.

Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładna karteczka, świetnie poradziłaś sobie z kolorystyką i wpasowałaś się w foto idealnie. Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-scrap

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!! this is just gorgeous!! Thanks for joining our Anything Goes challenge at Charisma this week.
    xx Vee

    OdpowiedzUsuń
  3. Very pretty cards. Thanks so much for joining us at Paper Sundaes this week
    Hugs Julie P

    OdpowiedzUsuń
  4. powiem Ci, ze podoba mi sie zrówno w wersji zwyklej jak i z przeklamanym kolorem.

    OdpowiedzUsuń
  5. These are gorgeous! :)

    Thanks so much for playing along at Charisma Cardz this week,

    hugs

    xxalisonxx

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka :) Piękne kwiaty i bardzo fajny układ. Dziękuję za udział w wyzwaniu digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękujemy za wzmiankę o naszym candy :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Very elegant! Thanks for playing along this week at Paper Sundaes!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam.
    jolagg DT digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczka karteczka!!Bardzo ładne "obierkowe"różyczki,kamea prezentuje się równiez uroczo!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna karteczka :) Dziękuję za udział w zabawie z craft mapką na blogu Scrapgalerii.

    OdpowiedzUsuń