Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 13 października 2011

na słodko

W Art Piaskownicy wyzwanie - Cardlift#25 , które już za moment się kończy.

Karteczka, w kształcie lizaka zrobiona jest z papieru i posypana pudrem do embossingu - miałam akurat fajnie pasujący - pudrowy róż :) Szkoda tylko, że na zdjęciach tego dobrze nie widać.
Przyznam się, że trochę namęczyłam się ze skręcaniem papieru, bo użyłam takiego o dużej gramaturze.
Na koniec dodałam kokardki, folię zabezpieczającą i gotowe!

A ponieważ zawsze wszystko robię na ostatnia chwilę, więc i zdjęcia kiepskie - zrobione przy lampie, a nie w świetle dziennym. Jutro postaram się uzupełnić fotki.

Moja słodka praca:













Kartkę wysyłam także do Craftmanii, bo trwa u nich słodki tydzień. Na pewno jeszcze jakieś słodycze u mnie zobaczycie do końca tygodnia :)


Za moment wracam z następną kartką :)
Pa!

1 komentarz: