Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 14 października 2012

238. pudełeczka

Z okazji dzisiejszego święta zrobiłam pudełeczka dla Pań, które pracują w przedszkolu mojego synka. Prezenciki są od dzieci uczęszczających do grupy "Starszaków". W środku znajduje się coś słodkiego :)

Ozdobiłam pudełczka po serkach trójkącikach.

Pierwsze z liśćmi w jesiennych kolorach:


Pracę zgłaszam na wyzwania:
- The Pink Elephant challenge - TPE169
- Scrapgang Liści szmer....


Drugie pudełko vintage zrobiłam na zajęciach Szamotulskiego Ośrodka Kultury :




A trzecie powstało już jakiś czas temu klik





Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. Piękne pudełeczka.Bardzo nostalgiczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pudełeczka. Świetny pomysł na drobny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie ozdobione pudełeczka! :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne pudełeczka.
    Dziękuje za udział w zabawie Scrapgangu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pudełka, każde z nich ma w sobie coś. Trudno byłoby mi się zdecydować na jedno, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczniuchy- sama nie wiem czy chciałabym być p.Grażynką czy p. Basią-ale to trzecie z szyszką też jest przepiękne ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeny, te jesienne są niesamowite! Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie są śliczne!!!
    dziękuję za odwiedziny :O)
    miłego weekendu życzę :O)

    OdpowiedzUsuń