Łączna liczba wyświetleń

piątek, 5 października 2012

234. dziecięca z konikiem

Kartka urodzinowa dla dziewczynki:




Obrazek pochodzi stąd


Kartkę zgłaszam do konkursu organizowanego przez sklep HopmArt, który świętuje Międzynarodowy Dzień Card Making.




A na blogu studio75.pl trwa kwiatowe candy.
Ja swoje kwiatki przechowuję w zdekupażowanym słoiczku. Mam do niego sentyment, ponieważ był pierwszym przedmiotem, który ozdobiłam tą techniką. Powstał na zajęciach w Szamotulskim Ośrodku Kultury.



Resztę kwiatków trzymam w plastikowym pudełku posortowane kolorami:



Wygląda to nie najlepiej, ale ja nie mam problemu ze znalezieniem odpowiednich kwiatków :)


Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. pięna karteczka ... ja to u siebie mama bałagan ale wszytko znajduje gorzej jak zaczne układac wtedy to nic nie moge znalesc ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka! Słoiczek też mi się podoba ,ja swoje kwiaty przechowuję przeźroczystych w skrzynkach z przegródkami na gwoździe .

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka jest po prostu przesłodka :) Słoiczek też jest bardzo fajny, nic dziwnego, że masz do niego sentyment :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji Międzynarodowego Dnia Cardmaking :) Dziękujemy za udział w zabawie, do miłego spotkania

    OdpowiedzUsuń