Łączna liczba wyświetleń

sobota, 23 czerwca 2012

184. decoupage

Pudełka zrobiłam dla pań, które pracują w przedszkolu. Synek już wybrał, które pudełko dostanie poszczególna pani. Mam nadzieję, że im się spodobają. Ja włożyłam w nie dużo czasu i pracy, ale efekt bardzo mi się podoba. Jestem z nich bardzo dumna, hehe, chociaż jeszcze nie zawsze panuję nad pędzlem, farbami i preparatami :)

Pierwsze, z magnolią, powstało na zajęciach w SZOKu, gdzie użyliśmy dwuskładnikowego preparatu do spękań i konturówki:



Dwa następne robiłam dzisiaj (są lekko różowe), również użyłam konturówki.



To pokryłam perłowym lakierem:



i jeszcze doniczka do kompletu



Dziś powstała jeszcze kartka, ale o tym w następnym poście.


Dziękuję za odwiedziny.
Pozdrawiam serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz