Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 8 stycznia 2012

monochromatycznie

Ostatnio brak mi weny. Siedzę i patrzę na moje papiery, przydasie i nic! Niic nie potrafię zrobić! Jeszcze bardziej dołuję się oglądając wasze piękne prace.
Postanowiłam, że zrobię prostą kartkę, może wtedy coś mi się odmieni :)

Przedstawiam zatem kartkę z okazji narodzin dziecka. Jest prosta, bez kwiatków i będzie pasowała zarówno dla chłopca, jak i dla dziewczynki.



Wykorzystałam papiery z Galerii Papieru, Galerii Rae i ILS. Napis zrobiony jest z alfabetu ze scrap.com.


Kartkę zgłaszam na wyzwania:
- Szuflada - praca monochromatyczna z elementem błyszczącym
- The Pink Elephant - TPE129
- Cute Card Thursday - Challenge 198 - What's New!
- CYDA Challenge #36 ~ New Beginnings
- Crafty Calendar Challenge - January's Challenge - New News!


Pochwalę się jeszcze wygraną u IWY :)
Zadaniem w candy była prosta odpowiedź na pytanie, które dotyczyło albumów dla dzieci. Wystarczyło zajrzeć do wcześniejszych postów i znaleźć różnice. Prościutkie i zabawne zadanie.
Albumy Iwy są prześliczne, zrobione z wielką starannośią i ogląda się je z wielką przyjemnością.
Kto nie wziął udziału w zabawie, nich żałuje! :)

Nagrodą w candy była niespodzianka, i to jeszcze jaka!
Mnóstwo papierów (3 zestawy papierów UHK i dodatkowo 10 sztuk innych firm), kwiatki, guziczki, stempelki, wstążki, alfabet i jeszcze inne przydasie:

(zdjęcie pochodzi z bloga Iwy - http://made-by-iwa.blogspot.com/2011/12/najwyzszy-czas.html)

Jeszcze raz bardzo dziękuję za tak dużą i piękna niespodziankę :*

Pozdrawiam serdecznie!

8 komentarzy:

  1. Jeżeli o mnie chodzi,to ja tu braku weny nie widzę,wręcz przeciwnie,śliczna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Brak weny?! Co Ty mówisz? Piękna karteczka :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta karteczka, aż trudno uwierzyć, że Cie wena opuściła... chyba jednak wróciła na dobre?

    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia w losowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. So beautiful!
    Many thanks for joining in the first Cute Card Thursday challenge of 2012!
    Happy crafting, Debxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje Ci wygranej ;).. Karteczka bardzo ładna ;). Choć mi się kojarzy tylko z chłopcem :D. Oby Ci się udało przełamać brak weny (to pewnie przez tę pogodę).. ja chętnie bym coś porobiła.. ale uczelnia mnie wzywa :(.. a czas ucieka..

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful card, lovely blues! Thank you for taking part in the CYDA's 'New Beginnings' challenge xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Your card is beautiful, I think there's lot of inspiration there. Thanks for joining us at Crafty Calendar Challenge. Jo x

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka, jakoś nie widać po niej braku weny :) Serdecznie gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń