Łączna liczba wyświetleń

piątek, 5 sierpnia 2011

biało-czarna

Tak, tak, znowu ślubna :) I to na pewno nie jest koniec.
Dziś przedstawiam kartkę, do której zainspirowały mnie dwa wyzwania: SEZON NA BIEL na PS i Wyzwanie kolorystyczne # 33 Szuflady. Tak oto powstała biało-czarna kartka ślubna.
Kwiatki wykonałam według kursu Kasi . Do jej pięknych kwiatków dużo mi jeszcze brakuje, ale robi się je szybciutko i na pewno często jej kurs będę wykorzystywać :)



Nie wiem czy to widać, ale w ramce znajduje się delikatna siateczka. Tak bardzo spodobało mi się siatkowe wyzwanie CRAFTYPANTEK, że użyłam jej także tu.


Kartkę zgłaszam również na wyzwania:
- Crafts & Me - Challenge 46 - Anything Goes
- Card Patterns - Sketch 126
- ONE STOP CRAFT CHALLENGE - Challenge #141 - Vintage


Pozdrawiam :)

15 komentarzy:

  1. Śliczna jest :) Siateczkę widać gdy się zdjęcie powiększy :) Kwiatki super idę zajrzeć do Kasi jak je robi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tę różę. U Ciebie wyglądają te kwiatki całkiem inaczej, świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna i elegancka karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała.
    Śliczna kompozycja i różyczki jak pięknie wykonane.
    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu.
    Pozdrawiam
    Kaśka DT Szuflada

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna jest!Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!Pozdrawiam
    Peninia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful creation. Thanks for joining us at One Stop Crafts this week. luv gina xx

    OdpowiedzUsuń
  7. widać siateczkę :) fantastycznie wkomponowana, a kartka jest obłędna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna:) i teraz widzę siateczkę...

    OdpowiedzUsuń
  9. THIS is one magnigicent piece of card craft! I am positively DELIGHTED that you have shared your wonderful work and inspiration with Card Patterns!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna kartka! pozostałe prace też bardzo pomysłowe, fajnie skomponowane, muszę tu częściej zaglądać:)

    Dziękuję za udział w candy i życzę szczęścia w losowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  11. cudna kartka! nie wiem czy to stempel czy wycięta ramka, ale jest boska!!!

    dziękuje za udział w Candy i życze powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna karteczka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszyscy widze są zachwyceni kartką, a ja wcalę nie mam zamiaru im zaprzeczać :) kartką jest tak elegancka, tak wspaniale dobrałaś dodatki, ze oczu oderwać nie mogę!!!
    Bardzo, bardzo ale to bardzo mi się Twoja praca podoba, wszystkie prace robisz wspaniale , ale ta mnie wyjatkowo zachwyca.
    Dziekuję za odwiedziny w Hopmarcie. Zapraszam na videotutorial. Do zobaczenia i do usłyszenia.
    Iwona - Hopmart

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna! Niesamowicie wytworna i elegancka!

    OdpowiedzUsuń