Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 20 czerwca 2011

Kartka z czekoladą

Zawsze robię wszystko na ostatnia chwilę :) W środę mój synek ma zakończenie w przedszkolu, więc przygotowałam paniom kartki z czekoladą. Zdążyłam zrobić dwie, a czeka mnie jeszcze jedna i kilka upominków dla innych pań, które pomagały mojemu, wtedy jeszcze 2,5-latkowi. Jako, że był najmłodszy w grupie był małym przylepcem i panie miały nie lada zadanie, aby wprowadzić go do grupy (do przedszkola poszedł w kwietniu).

Czekoladownik nr 1 pokazuję już dzisiaj, pozostałe jutro (nie zdążyłam obfocić).

Stempelek digi pochodzi stąd


Kartkę zgłaszam na wyzwania:
- Art Piaskownica Graj w kolory... #24 - Anny-Marii,
- CRITTER SKETCH Challenge #70~Sketch
- Creative Card Crew Ribbons and Brads


Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. dziękuję za udział w zabawie :))), z wielką przyjemnością pooglądałam śliczne karteczki, sama zupełnie nie mam zacięcia do scrapków, pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny ten czekoladownik, szczególnie podoba mi się kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Very pretty card. Love that you used a Bugaboo image (I'm on that design team also!) Thanks for playing along with the Critter Sketch Challenge.

    OdpowiedzUsuń