Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 29 maja 2011

Dinuś

Już niedługo Dzień Dziecka. Mój synuś kończy także za kilka dni 3 latka. Jak ten czas szybko leci :)
Od kwietnia chodzi do przedszkola. W związku z tym od cioci dostanie nowy plecaczek (obecnie ma trochę za duży). Ja zrobiłam mu breloczek z dinozaurem, który będzie idealnym dodatkiem do plecaka :)


Dinusia zgłaszam na wyzwanie HopmArtu - wyzwanie nr 28 - Dzień Dziecka.
Wytyczne:
- należy przygotować dowolną pracę z okazji Dnia Dziecka
- może to być coś dla dziecka, jako prezent ALE nie może to być kartka
- może to być coś, gdzie dziecko pojawi się w roli głównej, np LO, ramka foto itp...
- kolorystyka, styl, kształt - dowolne!


Chciałabym się również pochwalić wygraną w Montażowni. Wzięłam udział w ich pierwszym wyzwaniu - Marzenie i otrzymałam śliczny stempelek "Dziewczynkę". Wszystkie kobietki biorące udział w wyzwaniu spisały się wspaniale i dlatego Montażownia przyznała po stempelku każdej Pani biorącej udział zabawie :)





Jak tylko zrobię wszystkie kartki komunijne to na pewno wykorzystam stempel :)


Wygrałam też candy w Decorscrap, gdzie nagrodą były kolczyki sutaszowe:
i bon na 30 zł w ich sklepie.


Miłej niedzieli :)

2 komentarze:

  1. Fajny ten dinuś. Synek napewno będzie szczęśliwy. Dziękuję za udział w zabawie Hopmart.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze życzenia dla synka, jestem pewna że dinuś mu się spodoba :) Gratulacje wygranych kolczyków - piękne, stempel - super. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń