Łączna liczba wyświetleń

środa, 13 kwietnia 2011

Kartki roczkowe

Dziś dwie kartki z Hello Kitty w dwóch wersjach kolorystycznych.
Pierwsza w zieleniach, błękitach, bieli i czerwieni:



- Kolorystycznie zgłaszam ją na wyzwanie Szuflady "Łąkowo-czerwono"



- Kartkę zrobiłam według mapki Card Patterns Sketch 110



- Na wyzwanie Polki Scrapują, gdzie należało użyć borderów. Ponieważ nie posiadam jeszcze dziurkaczy brzegowych, użyłam do mojej pracy nożyczek ozdobnych :)

Druga karteczka bardziej kolorowa:




Zgłaszam ją na wyzwania:
- w colourQ challenge #80
- CPS 213


Chciałabym się znowu pochwalić moimi wygranymi candy u Karoliny i Niebieskiej.
Wszystko do mnie dotarło :)

Od bardzo sympatycznej Karoliny przesyłkę dostałam już w zeszłym tygodniu. Dostałam mnóstwo przydasi i papierów:
Niebieską wstążeczkę i błękitny papier od Karolinki wykorzystałam w dzisiejszej pierwszej kartce :)


Od Niebieskiej przesyłka dotarła do mnie dzisiaj :) Dostałam od niej m. in. piękne kartki z motywami 3 D:


Bardzo Wam kobietki dziękuję :)


To tyle na dziś. Nie zrobiłam więcej prac, bo od 2 tygodni jestem chora i nie zapowiada się na poprawę. Dwie serie antybiotyków, a ja nadal jestem rozbita. Trzeba będzie znów odwiedzić lekarza. U mnie w domu wszyscy chorzy, więc to chyba jakaś epidemia :)
Dziś wybieram się na roczek :) Solenizantka też trochę chorowita, ale mimo wszystko mam nadzieję, że mile spędzimy czas :)


Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę miłego dnia :)

5 komentarzy:

  1. hej:) jak miło widzieć pierwszą karteczkę ze znajomymi mi materiałami :))) motywy 3D są cudne. Życzę cierpliwości przy ich wycinaniu i zdrówka przede wszystkim...

    OdpowiedzUsuń
  2. Your cards are adorable! Glad you could play along with us on Card Patterns this week!

    OdpowiedzUsuń
  3. How sweet! Thanks for joining us at Card Patterns this week.

    OdpowiedzUsuń
  4. YOur cards are so cute, Martenka! Thanks for joining us at the ColourQ this week.

    OdpowiedzUsuń
  5. Awesome cards Martenka!!! Thank you so much for playing with the colourQ this week!

    OdpowiedzUsuń